ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Sabtu, 24 Julai 2010

1st day in SMB St Joseph


 Aaaa....aku masuk Form 6 Kat SMB St joseph Kuching Sarawak...
Ini Lah budak 2 nakal kelas aku...
Yang si laki dengan macho nyer..
yang gul pulak dengan ayu nyer..

ishhhh3x....puji sendiri pulak dah..

banyak kisah sekolah aku nie..

skol tahun 2006-2007.

1st tym aku skol sini,punya la gabra aku nak pegi kantin....
naper?????
coz tu kan skol laki...ngeri betul...
nasiblah aku ada kawan iaitu rahifah
.
aku panggil dia epah.sama kampung aku..

                                                               
al kisah 1st tym skol......
balik dari orientasi,aku n epah nak balik laa..
tak tahu jalan ke Wisma Hopoh,kiter punya lagak lawa laa tak nak g tanyer kat orang sekeliling...
kiter sesat pulak..
kiter g ke Dewan Suarah..
dahhhhh.....bler... last....kiter ekot buntut orang..
at last kiter jmpa jugak Wisma Hopoh.. aku n epah sepanjang jln ketawa...
tu baru jer 1st tym skol...hahaha ...

     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..