ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Sabtu, 24 Julai 2010

bersama atok n cousin

A.....nie best...hehehe..
aku tak tahu nakal tahap aper la aku tym nie....
terlebih nakal.....
aku yang pakai gaun kuning tu..
tengoklaa....akak aku pegang aku,aku nak lepas pulak....
maser nie kitorang memang nakal
yelaa...saper yang tak nakal maser kecil kan...
hahaha...memang lawak lah bila teringat masa kecilku...
bila semua dah dewasa,semua membawa haluan masing-masing...
ada yang dah kawen....
ada yang dah anak dah...
ada yang sibuk dengan hal masing-masing..
tym raya jer dapat berkumpul semua...
dudok2 berkumpul pulak,tak abiz2 citer pasal kisah budak2 dulu....
aku rindu zaman tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..