ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Sabtu, 24 Julai 2010

cintaku

Nie citer cinta Zaman skol.....
Aku skol kat SMTM @ Sekolah Menengah Teknik Matang Kuching Sarawak...
Al kisah nyer...
study kat sane jumpa pulak mamat nie...
maser tu cinta monyet jer..
dah la same kelas..
tapi kitorang jarang bercakap..
malu2 kuching katekan
dalam sms berani pulak...
masa tu aku fikir betul ker aku serius dengan dia???
haaaaa.........memang pon aku serius dengan nya...boleh kata aku cinta dah kt mamat nie...
Abis skol kitorang jarang jumpa dah....aku kat kampung,dia g PLKN.huhuhuhu....sedih nyer aku..
nak tahu kisah lanjut same ada aku dengan dia masih ader ke tak.....tunggu episod akan datang.hahaha...macam drama la pulak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..