ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Sabtu, 24 Julai 2010

hari pertunanganku

                              aaa....
nie sambungan CINTA MONYET DI SEKOLAH...
akhirnya menjadi sebuah cinta sejati....
walau banyak dugaan yang melanda..
tapi tetap di redahi....
bak kata pepatah 'tak lari gunung dikejar'
      aku n my fiance bertunang pada tanggal 14 FEBRUARI 2010...hari aper tu?????
                     valentine day...
          aku tak sangka dia akhirnya menjadi tunang aku..sooooooo......aku terlalu bersyukur kerana aku punya dia. thank deng....lop u..ehehehe....                                     THANK 4 EVERYTHING DATZ U SHOW 2 ME......
                        nie part jiwang laa...

CINTA MU MEKAR DI DALAM HATI
 kau umpama bunga
yang mekar dihatiku,
ku harap kau mekarlah ,
selama-lamanya,
kau umpama bintang menyinari hidupku,
ku harap kau terus bersinar,

di ketika kau perlukan aku,
sentiasa aku ada di sisimu,
di ketika ku rindu padamu,
terasa cinta semakin dalam,

     sayang......
kasihku abadi 
cintamu mekar di hati ini 

kau dalam ingatan ,
di sepanjang hayatku,
demi cinta kita selama-lamanya........

ALHAMDULILLAH...
bersyukurku kepada ALLAH kerana terjalin nya ikatan ini......
kerna aku percaya jodoh di tangan mu  YA ALLAH..








create by : misz inz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..