ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Rabu, 14 Julai 2010

nie la mak bapak aku...
aku sayang diaorang macam maner diaorang syg kat aku...
mereka orang yang pertama dalam dunia nie aku sayang.....
sape tak sayang parent mereka kan...
walau seburuk mana pun tetap jugak mak bapak kita..
suatu hari nanti pon kita tetap jugak jadi mak bapak kepada anak kita...
jadi berbuat la baik dengan mak bapak kita...
coz kalau korang derhaka,Allah S.W.T dah janjikan neraka untuk merka..
Cuba bayangkan kalau hari ini kita buat jahat dengan mak bapak kita,...
pernah tak terfikir bahawa suatu hari nanti kita akan berada di situasi mereka..
aku sentiasa berdoa kesejahteraan mereka....

Kasih ibu sejati,
membawa bahagia,
haruslah di hormati,
hidupmu sempurna,

jangan lah kau derhaka,
terhadap ibu,
budi nya amat besar terhadap kamu.

dari itu sentiasa,
hormat ibu bapa,
agar hidup bahagia selama-lamanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..