ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Ahad, 18 Julai 2010

sukannnnn...

Seperti biasa setiap skol pasti ada acara sukan..begitu juga dengan skol aku...
aku bangga bila kawan2 aku pakai bju yag aku reka untuk ary sukan...
tapi kenapa aku tak pakai??
aku pon tak tahu kenape aku tak pakai..hahaha
tapi aku bawak jugak baju tu..
walau pon aku tak pakai..
tahun 2006,ary sukan kami tak pakai bju nie coz memang tak rancang nak buat pon..
aku masih igt laa,aku ambil bahagian larian..
aku punya la rasa kaki aku nie kulit buaya,aku lari tak pakaikasut..at last aku sampai kat penamat,aku nyaris pengsan n rebah,coz kaki aku melecet trok...
kes epah pulak lain...
dia dengan slumber jer lepas jatuh dalam larian,dia cpat2 angkat,n den lari balik..
kitorang tepok tangan coz dia mampu berlari..
tak payah nak cover line malu..hehehe...


hahahhaa..
tahun 2007 citer pulak...
member aku kat atas tu termasuk aku ade laa tengok mamat sekor tu,hensemmmm..
sempat jugak cuci mata....hahha
kitorang tengok2 la dia...
maser tu memang kami tak perasan pun dia ada kekurangan...igt dia sajer tengok kitorang...
rupanya dia ada masalah kepala...
dusssss!!!!!suma member aku tahan ketawa....
last2 kami gelak abis coz tadi bukan main kami berebut...
 geng ...
aku rindu suma tokk!!!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..