ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Selasa, 25 Januari 2011

MY PET MEOWW

Al kisah kucingku....

Sebulan aku menunggu  anak kucingku membesar..akhirnya 4 ekor anak kucingku  membesar...wah...best nyer..dah dapat main 2 dengan 4 ekor si jantan nie....Meh Check It OUT>>>>>

#
#
#
mak dia nie tak sporting tau..Kalo aku nak ambil anak dia,dia dulu masuk..perhhh...
#
#
#
tu Tengok Mate mak dia.....owez kontrol beb.....Tkut anak dia di ambil raksasa ini..hahahaha......
#
#
#
haha.....tengah syiokkk mak dia mkn whiskes aku pulak syiokkk menculik si anak dia...tengok...nie si jantan yang aku suke sangat......lor..nape muke camtu??
takut ekk..
dont worry meowww
#
#
#
Si Jantan nie masih bler,'mane tempat aku nie....?'hehehe...
aku ajak la die posing2..aku ckp kat si jantan nie ko masuk blog nanti..ko femes...mane tau nanti ade si betina rezeb jd bini ko...haha
#
#
#
Puas kan dah main2 sama dia..aku masukkan balik dalam sangkar..sowe dear....u all dalam sangkar.bukan ape...org rumah aku tak suke meoww nie..tkut terberak la katakan.....tapi aku tak kisah...janji aku hepi.....kan meowww.....
#
#
#
pas makan dia n adik2 dia bergusti...mak dia pening kepala dah..mane tak nyer..abiehh telinga mak dia di gigit....
tak syiok mak dia nak mkn lagi...haha
#
#
#
Dengan muke menyampah si mak nie tengok aku mengambar2 anak dia..sorry medem..hahaha....
#
#
#
Puas bermain akhirnyer tibe  mase menyusu....tapi si mak nie buat tak tau pulak.....rase ayu pulak dah..hahahaaha

*Nie sebenarnya kucing orang umah sebelah aku,.aku kidnap si mak dia yang mengandung dulu.aku kasi sangkar....hah...jadi la ko si kucing ku....
shhhhh...jgn g tau orang umah sebelah aku yer.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..