ASSALAMUALAIKUM BABY UMI

Ahad, 20 Januari 2013

HADIAH YANG TERISTIMEWA DARIPADA YANG MAHA ESA

AKU PREGNANT!!!!

wah..aku x sangka 3 bulan jak aku nikah aku di kurniakan zuriat secepat tok...hati aku n laki ku x dapat di gambarkan mempunyai zuriat tok..hari2 aku menghitung hari..



masa mula2 scan baby aku excited bena2 nangga baby dalam perut ku..... tok nya..bok 3 minggu.1st ku scan baby.lekak ya aku scan2 juak p lupak jak mintak print.huhhu....

sekarang babyku menemani aku tatkala laki ku keja jauh dari aku..pergerakkannya dalam perut tok membuat aku terasa bahagia gylak.lupak dengan segala stress...

Wahai babyku...

Kua la cepat k..mun dapat maulidur rasul tok...umi x sabar mok main an baby..Ayah sekarang tok tiap2 minggu balit,p umi boring..ayah balit pon masa dgn belajar jak dah..umi sunyi..so umi nak baby kua dengan selamat menemani umi k.


doaku untuk baby tok...


Due nak dekat dah...Seminggu gyk..Aku berdoa semoga laki ku ada di sisi semasa aku nak melahirkan.... my due 26 januari 2013...

amin..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WAHAI SUAMIKU...

WAHAI SUAMIKU...
TAHUKAH KAU..BETAPA BAHAGIA NYA AKU BERGELAR ISTERI KEPADAMU..